SHBA, 21 Mars NOA - Një terren i ri për dy rivalë të vjetër. Coca Cola dhe Pepsi kanë rinovuar marrëveshjen e tyre, duke u përpjekur të kalojnë njëra tjetrën për sa i përket anës së paketimit, sa më të përshtatshëm dhe me një impakt sa më të vogël me mjedisin.
Coca Cola duhet thënë se e ka bërë lëvizjen e para: nga laboratorët e saj do të dalë një “Plant Bottle”, e cila përbëhet nga 30% bio-etanol nga Brazili dhe aktualisht shitet në 9 shtete.
Në këtë moment, si në formë përgjigje siç përcillet nga “Atlanta Journal Constitution”, Pepsi duhet dhe po kërkon të fitojë terren.
Qëllimi i ekspertëve të pijes është krijimi i një shisheje tërësisht bimore: materialet e favorshme janë lëvozhgat e pishës apo gruri, por nuk përjashtohet mundësia e lëkurave të portokallit apo patave.
Në rast realizimi, “Plant Bottle” e Pepsi-t do të ndihmojë në zgjidhjen e problemit të mbetjeve organike.
r.b/NOA