Skulpturat e realizuar nga një artist britanik provokuan një stuhi të protestës feministe, kur ata u ekspozuan dhe që u shitën për 2.6 milionë stërlina.
Një shumë shumë herë më e madhe se kostoja e asaj që prodhohet, një rekord i punës nga Allen Jones, një figurë qendrore në lëvizjen e pop-artit në vitet gjashtëdhjetë.
Krijuar në vitin 1969, tabela të skalitura, karrige dhe modele tekstili me fije qelqi të grave gjysmë të zhveshura. Çdo copë, ka një shpenzim prej 1500 stërlina ishin artikujt më të shitur në një koleksion të miliarderit gjerman Sachs fund Gunter, burri ish Brigitte Bardot. Përfundimisht të treja janë blerë nga një ofertues anonim përmes telefonit.
Z. Jones, tani 75 vjeç, ka studiuar në Kolegjin Mbretëror të Artit, ku puna e tij u shfaq së bashku me atë të mikut të tij David Hockney. Gjashtë grupe janë bërë nga Mobilje-skulptura, të cilat shkaktuan zemërim kur ata u ekspozuan në vitin 1970, ku feministet akuzonin artistin se i objektizonte gratë. Në vitin 1981, Sir Alan Bowness, drejtor i Tate, është kritikuar kur ai bleu karrigen më provokuese, me paratë publike.
Skulpturat janë parë si shumë të rrezikshëm në atë kohë," tha Z. Jones. "Unë u komentova në të njëjtën situatë se isha burimi i lëvizjes feministe".
James Sevier, drejtor i artit bashkëkohor në Sotheby, tha: "Këto skulptura ende duken radikale, të freskëta dhe bashkëkohore edhe tani. Shumë pak prej këtyre portrete pop-arti nga veprat britanikë janë shfaqur në ankand edhe më parë dhe ne do të shohim më shumë prej tyre duke u shitur me çmime edhe më të larta. "