Një studim i ri duket se si përdorimi i avatars(mishërimi i hyjnisë) në video games, ose Apps mund të ndikojë se si ne mendojmë për shëndetin dhe pamjen tonë dhe të ofrojë një nxitje për humbje peshe dhe programet e trajnimit të stërvitjes.
Hulumtuesit nga Universiteti Missouri studiuan rreth 280 përdorues në një botë 3D, realitet virtual, të quajtur Jeta e dytë, dhe që iu përgjigjën pyetjeve të studimit lidhur me palestrën dhe pamjen e tyre avatars si dhe shëndetin e tyre.
"Krijimi i një avatari lejon një individ për të provuar një pamje të re dhe personalitet, me pak rrezik apo përpjekje," thotë hulumtuesi Elizabeth Behm-Morawitz, asistent profesor i komunikimit në Universitetin e Kolegjit Misuri të Arteve dhe Shkencës. "Kjo alter ego, pastaj mund të ketë një ndikim pozitiv në jetën e një personi."
"Për shembull, njerëzit që kërkojnë për të humbur peshë, mund të krijojnë avatars Montues për të ndihmuar të kujtojnë veten si të zbehtë dhe të shëndetshëm," shton ajo.
"Avatar mund të shërbejë si një burim i motivimit ose frymëzim për të marrë kujdesin më të mirë të trupit" shkruan Behm-Morawitz në studim.
"Në të vërtetë, përdoruesit virtuale në botë që perceptohen avatarin e tyre për të qenë më tërheqës se sa vetja e tyre kishin më shumë gjasa të raportojnë efektet avatar në pamjen offline dhe sjelljet shëndetësore."
Behn-Morawitz tha se lojrat në WiiFit dhe të tjera mund të zhvillojnë avatars më të sofistikuara që mund të ndërveprojnë me avatars të tjera, pasi komponenti social është kritik që një avatar të jetë një "mekanizëm i suksesshëm reagimi".