Një fushat sensibilizuese, e vetme në llojin e vetë, ka tronditur opinionin publik në SHBA shkruan shekulli online.
Çfarë është reklama?! Janë disa djem të rinj shtatzënë. Reklama ka ardhur si një reagim ndaj shtatzënive në moshë adoleshente në SHBA dhe seksit të pambrojtur. Zëdhënësi në Departamentin e Shëndetësisë në Çikago thotë se, "ne dëshironim të krijonim një reklam, e cila do të mund të shkurtojë shtatzënitë tek adoleshentët dhe t'i bëjë ata të mendojnë rreth veprimeve të tyre. Vajzat e nënave adoleshente kanë më shumë shanse të bëhen vetë mama që të vogla. Dhe djemtë e nënave adoleshente, kanë më shumë mundësi të shkojnë mbrapa hekurave. Këto janë sfida që shkojnë përtej djalë apo vajzë. Është sfidë e shoqërisë."
Fushata ka marrë komente të ndryshme. Disa e konsiderojnë si gjetje briliante, dhe disa të tjerë shprehen se pamjet janë tepër të rënda dhe të papëlqyera.