Google ka filluar të zhvillojë një dizenjim të ri të faqes më të vizituar në botë.
Riorganizimi përmban një riformatim të logos, e riformuar dhe që zëvendëson bar menunë e mëparshme me një gamë të vogël të lidhjeve në anën e djathtë të faqes.
Kjo lëvizje e re vjen në të njëjtën kohë si dhe "koleget" e tjera si Yahoodhe mjet i kërkimit Bing i Microsoft-it kanë qenë gjithashtu të përditësuar.
Një zëdhënëse e Google tha se ndryshime të ngjashme tani do të "ketë ngadalë " te të gjithë produktet e saj.
Një blog post shtoi se firma synon të "modernizojë" përvojën e përdoruesve të shërbimeve të saj për të parandaluar "çmenduritë".
Ky është ndryshimi i parë për logon e Google-it që nga viti 2010. Jo të gjithë përdoruesit do të jenë në gjendje për të parë ridezenjimin e ri.
"Çfarë ata po bëjnë është në të vërtetë mjaft delikate dhe kjo është për shkak se këto kompani software varen nga besnikëria e përdoruesit - ata nuk duan të bëjnë asgjë që do të armiqësohet me klientët e tyre" u shpreh një analist i teknologjisë.
Një tjetër analist sugjeroi se prerja poshtë e numrit të lidhjeve do të inkurajojë njerëzit që të përdorin rrjetin social Google, Google Plus.